23 Aralık 2015 Çarşamba

Fiyonk raf


Fiyonk raf

Fiyonk Raf

Merhabalar bugün yapmış olduğum kendin yap projelerimden mutfağım için fiyonk raf yaptım. Takım olarak yapıyorum bu renkleri baz alıyorum.

Biliyorsunuz bir senedir fiyonk raf çok moda, mutfakta genellikle kullanılan bu raflar pembe rengiyle çok dikkat çekti. Bende pembe aşığı biri olarak değişik bir şey denemek istedim ve mint yeşili kullandım. 


Tek kat boya geçtim ve zımparaladım. Daha sonra tekrar boya sürdüm ve üzerine dekupaj tekniği uyguladım. İsterseniz tek renkte kullanabilirsiniz ama ben daha sonra göstereceğim. Poşetlik, ekmeklik ile takım yaptım. Mor ve pembeler içeren dekupaj kağıdından yararlandım. En son cilalayarak kullancağım. Şuan cilalı değil cilam bittiği için hafta sonu yapacağım :) 

Fiyonk raf


Siz nasıl buldunuz?


İsterseniz tek renk sizin için çalışabilirim. Fiyonk raf için mervekf2301@gmail.com adresinden bana mail atabilirsiniz.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden

10 yorum:

  1. Very Good :)

    YanıtlaSil
  2. Mervecim bence fuşya veya patlıcan moru tonları da müthiş durur. Kitapların konulduğu raflar da olabilir çok şık durur ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gözdecim, mora hayranlığım var zaten, poşetlikte de morun tonunu kullandım. Mutfağım henüz belli olmadığı için böyle her şeye uyabilecek tonlar seçtim :)

      Sil
  3. Çok beğendim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. çOK GÜZELL BEN bunların hep sadesini görüyorsum, bu desenli de çok güzel olmuş, renkleride harika

    YanıtlaSil
  5. ya ne güzel bişey bu eline sağlık

    YanıtlaSil