14 Aralık 2015 Pazartesi

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada Deneyimim

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada Deneyimim

Garnier 3'ü 1 Arada 


Merhabalar bugün karşınıza Garnier Saf ve temiz 3'ü 1 Arada ile çıkarak Deneyim yazılarıma bir yenisini daha ekliyorum. 

Cilt bakımı konusunda çok hassas olan ben genelde ürün alacağım zaman çok araştırır özellikle yorumları okur daha sonra alırım. Yine çok yorum okuyarak, kendim içinde denemek istediğim Garnier'ın bu çok methedilen peeling, maske ve temizleme ürününü aldım. Yaklaşık iki aydır da kullanıyorum.




Daha önce Garnier tonik kullandığımdan bahsetmiştim ve memnun kaldığımı anlatmıştım. Okumak isterseniz tık tık

Garnier ürünleri benim lise zamanlarında çok kullandığım ama memnun kalmadığım ürünlerdi. Bana tester ürünlerinin içerisindekiler hep daha başarılı geliyordu ve bu niyetle aldığımdan, ürünler aynı başarıyı göstermiyordu hiç bir zaman. Tonik beni tatmin ettiğinden bu kezde 3'ü 1 arada olan bu ürüne şans vermek istedim.

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada Deneyimi


Bence bu ürün temizlemeden çok peeling ve maske konusunda çok başarılı. İçerisinde granülleri sayesinde harika peeling yapıyor. Ve yoğun bir yapıda olduğu için ben jel temizliyicelere alışkanlığımdan biraz temizleme konusunda değişiklik oldu. Banyodan çıktığınızda açık gözeneklere uyguladığınızda harika bir temizlik veriyor ve kokusuyla onu hissedebiliyorsunuz. 
Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada Deneyimim


Kimler kullanabilir?


Yağlı, karma ve siyah noktalı bir cildiniz var ise kullanabilirsiniz. Kuru cildiniz varsa kullanmamanızı tavsiye ediyorum.

Garnier Maske


Ben en çok maske özelliğini beğendim. Çünkü içerisinde beyaz kil bulunduruyor ve bu cilde çok faydalı. 3 dakika sonra maskeyi yıkadığınızda farkı da görebiliyorsunuz. 

Kaç günde bir kullanılmalı?


Son olarak notumuda düşmek istiyorum. Bu etkileri görebilmeniz için ürünü düzenli bir şekilde kullanmanız gerekiyor ben iki günde bir peeling ve haftada iki gün maske olarak kullanıyorum. Uygun fiyata 15 TL'ye sahip olabilir, daha ucuza indirimlerden de alabilirsiniz. 

Sizin görüşleriniz neler, deneyimlerinizi bekliyorum ☺️

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...


2 yorum: