6 Aralık 2015 Pazar

Online Flormar Alışverişim

Online Flormar Alışverişim
Merhabalar bugün size indirimde olan Flormar ürünlerinden yakaladığım fırsattan bahsetmek istiyorum. 

Biliyorsunuz ki Flormar bir kaç senedir internettende alışveriş imkanı sunuyor ve bir çok hediyesiyle müşterilerini memnun etmeyi başarıyor. Flormar %50 indirimlerinden yararlanarak bende  5'li far paleti ve tekli far aldım. Hediye olarakta birden önüme çıkan ruju 20 dakika içinde alışveriş yaptığımda verdiler. 



Gelin aldıklarımı birlikte inceleyelim.




Flormar Color Palette Eyeshadow 007

Color Palette Eyesshadow 007 bana göre Flormar'ın en iyi farlarından. Far olarak günlük makyajda çok ideal bir ürün. Renkler ve dokusuna bayıldım. Makyaj yapmayı seviyorsanız kesinlikle koleksiyonunuzda olması gerekir. Çünkü çok doğal bir yapısı var. 

Far olarak kullandıktan sonra, kaşlarınızı doldurmak içinde tercih edebileceğiniz bir ürün. Her kaş rengiyle uyumu ve doğal bitişi beni benden aldı açıkçası. 

Bir maarifeti daha var ki 2 ve 3. renkleri hafifçe karıştırarak yüzünüzü kontürlermek içinde kullanabilirsiniz. Kısacası bittikçe alınabilir.

 Fiyatı şu an 24,90 TL

Almak isterseniz Flormar'ın kendi sitesinden alabilirsiniz. Tık Tık


Metallic Eyeshadow A04

Metallic Eyeshadow pigmentasyon olarak çok yoğun değil, orta dereceli diyebilirim. Yoğun sedefli ve kadifemsi bir yapıda olduğundan ben günlük makyajda kullanmıyorum. Özel günlerinizde güzel sonuçlar elde edebilirsiniz. 

3 TL'ye aldığım bu ürünü almak isterseniz tık tık. Sonradan fiyatlar değişebilir. 


Flormar Supermatte Lipstick Rose Wood 209 

Flormar'dan 1 TL kargo ve önünüze bir anda çıkan pop up şeklinde reklama tıklayıp 20 dakika içinde alışveriş yaptığınızda bedava alacağınız bir ürün. 

Golden Rose velvet rujlardan daha kalıcı bulduğum, her tene gidebilecek harika bir ürün diyebilirim. 

Yüzünüzde patlamayan bir rengi var ve kokusu harika gerçekten. 

Benim Flormar alışverişim bu şekilde, indirimli ürünleri kaçırmak istemiyorsanız sık sık sitesini ziyaret edebilirsiniz. bir başka Flormar alışverişinde görüşmek üzere

Sevgilerle...
Merve'nin evinden



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder