24 Aralık 2015 Perşembe

Ahşap poşetlik boyama

Ahşap poşetlik boyama

Ahşap Poşetlik


Herkese kocaman merhabalar, dün bahsettiğim fiyonk raf yazısında, bugünde takım olarak yaptığım ahşap poşetlikten bahsedeceğim ☺️

Fiyonk rafı merak edip bakmak isterseniz tık tık ☺️


Poşetlikten bahsedecek olursak, kapı pencere ve saksılığı, ahşap ham hallerini hepsini bir yerden aldım. Duvar efekti vermeyi çok istiyordum, bunun için stencil kalıpları kullanarak, duvar deseninden yardım alıp yaptım. Yine çok sevdiğim, pembeler, morlar, yeşiller kullandım ☺️ Tek renk duvar süsü verilmeden de yapılabilirdi ama, böyle gerçekçi durması çok hoşuma gitti açıkçası ☺️


Ahşap poşetlik boyama


Bu son görüntüsü, üzerinde hasır ip var üzerine boncuklar takılacak ve daha cilalanmadı. Cilalandığında daha parlak bir görüntüye kavuşacak ☺️


Ahşap poşetliği siz nasıl buldunuz?


Sipariş için mervekf2301@gmail.com adresine mail atabilirsiniz ☺️

7 yorum:

  1. Bende ahşap poşetlik boyuyorum ve bu renge bayıldımmmm��

    YanıtlaSil
  2. Bu poşetlik mi valla ahşap boyama level atlamış harika olmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Ya na kadarr tatlıı olmuş ve kadar tatlı bir site

    YanıtlaSil
  4. Ben buna bayıldım çok tatlı olmuş ^^ Ellerine sağlık :))))

    YanıtlaSil