30 Aralık 2015 Çarşamba

Polyester çerçeve boyama (2)



polyester cerceve boyama


Polyester çerçeve boyama

Merhabalar, bugün yine bir polyester çerçeve boyama faaliyetiyle devam ediyorum ☺️

Bu kez çerçeveme tahta görüntüsü vermeye çalıştım ve içindeki dekupaj kağıdını, kumaş gösterme çabası içerisindeydim ☺️



polyester cerceve boyama


İş yoğunluğundan sonra, Kore dizileri veya bu tarz ahşap boyama işleriyle kafa dağıtmaya, beynimi boşaltmaya çalışıyorum. Annemle beraber bu karlı havanın verdiği huzura kapılarak, kafamıza estiği gibi iş çıkarmaya karar verdik. Çam ağaçlarına bakıp önce çerçeveyi koyu bir yeşile boyadık. Daha sonra üzerini vernikledik. Verniğin de üzerine eskitme jeli uyguladık, üzerinede krem boya sürerek, kolanyalı mendille eskitmeye başladık. Ortayada böyle bir görüntü çıkıverdi. Tamamen doğaçlama gelişen bu çerçevenin içerisine, dekupaj kağıdı, uygulayarak, kumaş görüntüsü için üzerine tül geçtik.



Son olarakta sıranlaşması için ve hareketlenmesi için, gördüğünüz süslemeleri kafamıza göre yaptık. Çok beğendiğim bu çerçevelere baktıkça bu günü hatırlayacağım. Karın yağdığı ilk günde, kardan esinlenerek oluşturduk ☺️ Elimizde ki malzemelerle bu kadar oldu ☺️

Siz nasıl buldunuz, 3'lü polyester kelebek henüz bitmedi, bittiğinde blogda yerini alacak 

Sevgilerle...

Merve'nin evinden...

12 yorum:

  1. Bayıldım ya, benim hiç böyle maharetlerim yok. Görünce de iç çekerek bakıyorum :) Mükemmelsiniz. Blogunuza da bayıldım. Çok sevimli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Aslında bende daha yeniyim üç aydır bu işlere merak saldım☺️ Güzel kafa dağıtıyor öneririm ;)

      Sil
  2. harika olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. vuvvv muhteşem, içim gitti bnimdeeee, evlendiğinde evinide görmek istiyorum mervecim

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş :) elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş olmuş :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil