19 Temmuz 2019 Cuma

Hassas ciltler için Avene Fluide 50+ güneş kremi


Hassas ciltler için Avene Fluide 50+ güneş kremi
Hassas ciltler için Avene Fluide 50+ güneş kremi
Tüm güneş ışınlarına karşı etkili Avene Fluide 50 faktörlü güneş kremi hassas cildim için 3 aydır kullanıyorum


UVA ve UVB ışınlarına karşı etkili bu krem benim favori kremim oldu. Yüzünüze hiç bir şey sürmüyorsanız bile güneş kremi mutlaka sürmelisiniz. Güneşten gelen UVA ışını bizim yaşlanmamıza sebep oluyor. UVB ise daha çok bronzlaşmaya, cilt kanserine ve yanıklara sebep oluyor. 

30  yıldır tır şöförlüğü yapan bir adamın camdan UVA ışınlarıyla yüzünün bir tarafının ne hale geldiğine bakar mısınız. Bu fotoğraf büyük yankı uyandırdı. Bunu gördükten sonra eminim sizde güneş koruyucusuz dışarı çıkmayacaksınız.

Hassas ciltler için Avene Fluide 50+ güneş kremi
Hassas ciltler için Avene Fluide 50+ güneş kremi
Güneş Kremi kullanırken 2 veya 3 saatte bir bol bol sürmelisiniz. Sabah sürdüm aksama kadar kalsın yeter demeyin. Renkli güneş kremleri de kullanırken  aynı.  

Renkli güneş kremlerini ben sevemedim bir türlü bol bol sürülmüyor. Sürüldüğünde ise kalın renkli bir tabaka yüzdü durunca hoş olmuyor. 

Gelelim benim kullandığım Avene Fluide 50 faktörlü güneş koruyucusuna. 
Koruyuculuk olarak gerçekten çok iyi. Güneş alerjisi olan biriyim hemen yüzüm kızarır. Bu kremle birlikte anladım ki koruyucusu yüksek bir krem.  
Akne kesinlikle yapmadı 
Mat bitişli, parlama yapmıyor. Çok az beyazlık kalıyor. Bu kadarını ben seviyorum

Sürdükten sonra rahatlama oluyor. Çünkü içinde Avene termal suyu var. Sebum azaltıcı etkisi var. Pompalı olmasını sevdim. 50 ml boyu var çantaya rahatlıkla alıp götürüyorum. Suya karşı dayanıklı, fakat denize girip çıktıkça yinede tazelemenizi tavsiye ederim. 

Daha önceleri sebamed ürünlerinden kullanmıştım ama hiç memnun kalmadım. Yağlı his bırakması, güreşçi gibi geziyordum, bembeyaz tabaka oluşturması ve sivilce yapması beni bezdirdi. 

Sevgilerle...
Merve'nin evinden...


5 yorum:

  1. Aven'in bir kaç ürününü kullanma fırsatım oldu ve çok memnun kaldım diyebilirim,eminim bu da çok güzel bir üründür.Bana da beklerim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. I wrote you a message of fashion collaboration from the contact page, did you get it?

    YanıtlaSil
  3. Thanks for all the effort you put into crafting this, love your blog!

    YanıtlaSil
  4. Great resource, will bookmark this one for sure!

    YanıtlaSil