17 Şubat 2021 Çarşamba

Denedim: Maybelline Dream Satin BB krem incelemesi

 Denedim: Maybelline Dream Satin BB krem incelemesi

Merhaba bugün size Maybelline Dream Satin BB krem incelemesi yapacağım, denedim ve çok memnun kaldım. Bugüne kadar nasıl popüler olmadı şaşırıyorum doğrusu.

Günlük makyajda BB krem kullanmayı seviyorum nadir fondöten kullanırım. BB krem daha hafif geldiği için elim hep BB kremlere gidiyor. Şimdiki gözdem ise Maybelline Dream Satın BB krem oldu. Yapısı Face and Body'ye çok benziyor. Onun kadar akışkan olmasada güzel. Kapatıcılığı az, zaten BB kremlerden aman aman bi kapatıcılık beklemeyin, ciltteki renk eşitsizliklerini kapatıyor. Islak bitişli, kuru bölgelerimi ışıl ışıl gösteren BB krem oldu kendisi. En sevdiğim özelliği ise sağlıklı ve aydınlık göstermesi. Sürdüğüm zamanlar cildim çok sağlıklı ve canlı görünüyor. BB kremlerde dudak kenarlarına dolma yapması sebebiyle seçimi davranırdım ama Maybelline Dream Satin BB kreminde bunu yaşamadığım için göz bebeğim oldu.

Maybelline Dream Satin BB krem yağlı ciltler için. Kuru cildiniz var ise öncesinde mükemmel şekilde nemlendirmelisiniz. İçinde güneşin zararlı etkilerine karşı SPF30 içeriyor. Yapısı ince olduğu için kolay dağılıyor. Dediğim gibi çok kapatıcılığı olan bir ürün değil, cilt kusurlarını çok kapatmıyor.Bir tık daha kapatmak isterseniz iki kat sürebilirsiniz.  Daha önce Dream Fresh olanını kullanmıştım ama sabitlenmemişti cildimde topak topak duruyordu. Aylardır kullanıyorum cildimde sivilce oluşu yapmadı. Tüpte koyu gibi duran renk beyaz tenli cildimle bütünleşti. Cildinde sorun olmayanlara Glass skin efekti veriyor. Kusurlarınız yok ise kesinlikle şans vermelisiniz. Benim devam edeceğim ürünler arasına girdi kendisi. Sürerken Nastica'nın kadife süngeri ile denerseniz adeta kendisine aşık olabilirsiniz. 

Maybelline Dream Satin BB krem indirime girdiğinde Gratis mağazalarında 21-23TL'ye bulabilirsiniz. Yaz için uygun değil cildinizde parlama yapabilir. Performans ve fiyat açısından kendisine 10/8 veriyorum.  

Kısacası sürdüğüm zaman cildimde yok gibi dursun, çok ıslak veya çok mat durmasın ama rengimi eşitlesin diyorsanız Maybelline Dream Satin BB kreme şans vermelisiniz.

Sevgilerle...
Merve'nin evinden

 

2 yorum: